fbpx
Agenda

Estiu jove a la Marina: Cinema jove a la carta

Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
- 06 de juliol de 2022 / 21:30 - 23:30 - Gratuït

Dies llargs de vacances i nits càlides són la combinació perfecta per un dels plans estiuencs per antonomàsia: el cinema a la fresca! La mateixa nit el públic triarà quina pel.lícula es projectarà.

Donant la nota:

Beca és d’aquestes noies que prefereix escoltar el que surt dels seus cascos al que pugui dir-li algú. En arribar a la universitat, no té cabuda en cap grup, però l’obliguen a unir-se a un que mai hauria triat, format per noies dolentes, noies bones i noies rares que només comparteixen una cosa: el bé que sonen quan estan juntes. Beca vol que el grup de cant acústic surti del tradicional món musical i arribi a aconseguir harmonies noves i sorprenents. Les noies decideixen escalar llocs en el despietat món del cant universitari. El seu intent pot acabar sent el millor que han fet, o potser la seva major bogeria. Probablement és una mescla de les dues coses.

Captain Fantastic:

Ben és un home que ha passat deu anys vivint en els remots boscos situats en el nord-oest dels Estats Units criant als seus sis fills, diversos d’ells al costat de la seva dona. Aïllats totalment de la vida moderna, de les comoditats de les ciutats i de la societat de consum, Ben és un pare devot que ha inculcat en els seus fills una peculiar manera de pensar i viure la vida. No obstant això, una tràgica notícia fa que la peculiar família hagi de deixar temporalment la seva manera de vida en la naturalesa i tornar a la civilització.

Organitza La Bàscula
Organitza La Marina Viva
Organitza Espai Química
Lloc La Bàscula
Carrer del Foc 128
Barcelona, 08038

Properes activitats

03 març Divendres

Exposició de fotografia participativa “Passenger Tales”

LGTBI / Exposició / 03 de març / 19:00 - 11 d'abril / 15:00
La Bàscula
Gratuït
13 abril Dijous

Concert Hivernacle: Lauren Nine

R & B / Hip Hop / Concert / 13 d'abril / 20:30 - 22:00
La Bàscula · Sala Gran
Gratuït
21 abril Divendres

Divendres Concert: Domer032 + Cardden + Kolde 843 + Tedra 220 + Nou Nueve + Marko + Ikr019

R & B / Trap / Hip Hop / Rap / Concert / 21 d'abril / 20:30 - 23:00
La Bàscula · Sala Gran
Gratuït
22 abril Dissabte

Exposició fotogràfica ‘Barcelona blava’

Arts plàstiques / Exposició / 22 d'abril / 18:00 - 30 de maig / 20:00
La Bàscula
Gratuït
28 abril Divendres

Divendres Concert: Derbe + Trapped!

ska / Punk / Rock / Concert / 28 d'abril / 20:30 - 23:00
La Bàscula · Sala Gran
Gratuït

Configuración de Cookies


Tanca Mas información