- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Poder Latino i la Bàscula aposten pel rap de qualitat en aquesta coproducció en la que no podien faltar estrelles. Mc’s de l’altra banda de l’oceà com Norick de Rapper School o Rxnde Akozta i de la península el gran Niño Snake. Sense oblidar-nos dels locals Piel Roja i Ander Draw. Tots quatre asseguren una nit de rap potent amb lltres compromeses i ritmes contundents.
NORICK – Un dels principals mcs de américa llatina, membre de Rapper School, una agrupació amb més de 20 anys de presència ininterrompuda dins del panorama.
EL NIÑO SNAKE – Referent del rap underground de la moguda espanyola, aquest artista procedent de Màlaga acostumat a plens totals a la ciutat de Barcelona és un altre dels nostres artistes fonamentals en aquest esdeveniment.
RXNDE AKOZTA – Pilar del genero i un referent obligat en la història del rap latinoaméricano, orignario de Cuba però establert a Barcelona, ha sabut portar el seu art per diverses ciutats del món.
PIEL ROJA Y ANDER DRAW – Dos mcs referents dins de la moguda de Barcelona, posseïdors d’un flow característic i de líriques plenes de skills, tots dos han sabut complementar-se en aquest projecte ple flava i estil underground.
També tindrem com a artistes convidats a: NADIUS Al RITME, FENIX & FAK.O i SEFO.
En el open mic estarà el combo de IN-FUSION i en els controls el DJ oficial de l’esdeveniment ALKALINA.
Dintre de la proposta, destacar els tallers que oferirem des de les 16h a les 19 h, hora que comença el concert.
Els tallers (GRATUÏTS) són:
-Serigraffiti x Demad: dissenya imagina, i sobretot estampa en una samarreta blanca que ja no utilitzis.
-Rimes i Free x Andino i Xinaco: aprèn a jugar amb la rima amb la improvisació connectar amb el públic…
-Breakdance x Carlitos Wey: pots iniciar-te en un dels balls més coneguts i més accessibles que es practiquen al carrer.
-BeatBox x Jorge: a falta d’altaveu aprèn fer ritmes amb la boca, llavis, llengua…
Per apuntar-se als TALLERS pots enviar mail a sergio@labascula.cat o per whatsapp/trucada al 682 642 116
ENTRADES A PORTA 10€
ANTICIPADA 8€
Entrades anticipades a:
DISCOS IMPACTO (Carrer Tallers, 61, Barcelona)
JAISON BARBER SHOP (Carrer galileo 144 – Sants)
HIPHOPTICKETS.ES – https://cutt.ly/Iey1guT
Organitza | La Bàscula |
---|---|
Organitza | Poder Latino |
Lloc | La Bàscula · Sala Gran c/ del Foc 128 Barcelona, 08038 Espanya 934224300 |