fbpx
Agenda

Concert a la terrassa: River Omelet

Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
- 15 de setembre de 2022 / 20:30 - 22:00 - Gratuït

River Omelet és un trio de indie-folk format a Barcelona el 2020. Gina, Eli i Lluís. Les seves cançons parlen d’escenes quotidianes des d’un prisma fantàstic. Combinen trets urbans amb elements de la naturalesa, on la ciutat representa el món real i la naturalesa la seva essència més èpica i imaginària. El seu espectacle és un ball d’emocions amb el qual han aconseguit omplir les sales més emblemàtiques de Barcelona, com Apolo i Castell de Montjuïc. Amb només un any i mig de vida, la banda ha aconseguit 350.000 streams i 100.000 oients a Spotify.

El 2022, arrenquen amb un so més madur i experimental sense perdre la seva essència folk i les seves característiques harmonies a tres veus. El seu últim single resulta arriscat i compromès.

‘Come in, you’ll see the flat’ és el nom del seu primer àlbum. Nou temes en anglès amb els quals han girat tot el 2021 tant en trio com en banda. Posteriorment han continuat publicant singles com ‘A waste of estafi’, ‘Closer’, ‘Come with me tonight’ o ‘If Lord saves the Queen’

 

Organitza La Bàscula
Lloc Bar La Bàscula
c/ del Foc 128
Barcelona, 08038

Properes activitats

03 març Divendres

Exposició de fotografia participativa “Passenger Tales”

LGTBI / Exposició / 03 de març / 19:00 - 11 d'abril / 15:00
La Bàscula
Gratuït
13 abril Dijous

Concert Hivernacle: Lauren Nine

R & B / Hip Hop / Concert / 13 d'abril / 20:30 - 22:00
La Bàscula · Sala Gran
Gratuït
21 abril Divendres

Divendres Concert: Domer032 + Cardden + Kolde 843 + Tedra 220 + Nou Nueve + Marko + Ikr019

R & B / Trap / Hip Hop / Rap / Concert / 21 d'abril / 20:30 - 23:00
La Bàscula · Sala Gran
Gratuït
22 abril Dissabte

Exposició fotogràfica ‘Barcelona blava’

Arts plàstiques / Exposició / 22 d'abril / 18:00 - 30 de maig / 20:00
La Bàscula
Gratuït
28 abril Divendres

Divendres Concert: Derbe + Trapped!

ska / Punk / Rock / Concert / 28 d'abril / 20:30 - 23:00
La Bàscula · Sala Gran
Gratuït

Configuración de Cookies


Tanca Mas información