Notícies

Flashmob 2018

2 instis 1 coreografia

Després de la primera edició de la Flashmob a l’INS Domènech i Montaner, es torna a dinamitzar aquesta proposta amb una novetat destacable: aquesta vegada seran els dos instituts els que participaran en la Flashmob d’enguany. Un repte que també es va aconseguir amb molt bona rebuda per part de totes les persones participants.

6, 8 i 11 Assaig, assaig, assaig!

Durant aquests tres dies es va assajar la coreografia. Aquesta vegada la cançó escollida va ser “Mi gente” un altre hit actual que agrada molt al jovent. l’INS Domènech i Montaner els assajos tenien lloc al pati de l’institut, com el curs passat. El grup motor de l’INS Montjuïc assaja a la sala gran de La Bàscula.

Totes les sessions van ser entretingudes i una vegada més, van generar un procés on semblava que totes les participants ho van passar d’allò més bé.

13 i 15 Gravació del vídeo tutorial

Una vegada apresa la coreografia, procedim a gravar els diferents passos. Aquest any el vídeo tutorial serà més complex, entre els grups dels dos instituts s’ensenyarà la coreografia complerta per tal que tothom la pugui aprendre. A partir de la publicació del vídeo al canal de youtube de L’Espai Jove La Bàscula es comença a compartir per diferents xarxes socials.

22 de juny: Fi de curs a l’institut Domènech i Montaner

I una vegada més, el pati s’omple de gent: professorat i alumnat ballant la mateixa cançó, amb un clima d’alegria per donar pas a l’estiu!

En tot aquest procés es destaquen alguns elements que considerem especialment positius:

– S’ha aconseguit que una activitat lúdica, en la que els i les joves han gaudit i ho han passat bé, permeti un procés profund d’aprenentatge, escolta i cohesió entre el grup de joves que han participat activament.

– Una acció d’aquest tipus ha permès l’aproximació de “l’Espai Jove de La Bàscula” a joves del barri que potser no coneixien l’Espai i ha permès una interacció directa amb les dinamitzadores, el que es considera molt positiu.

– El canvi de rols permet aprofundir i diversificar la interacció entre els membres de la comunitat educativa. En aquest cas, el grup d’alumnes van esdevenir “profes” de la coreografia per a la resta de joves i també, per als adults i professors de l’institut.